konisiefajowe blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 1.2007

    Jaki był ten rok? Udany, spokojny, czas postępów i efektow.
    Bronowania, pingwinienia czy deptania kapusty. Jak kto woli. Rok gdy nawet Karol przekonał się ze ujezdzenie moze byc fajne.
    Był tez rokiem gier i zabaw, doprecyzowania co lubimy a co nie. Rok w ktorym zrozumialam słowa kolegi ze „to ma być frajda a nie orka po bruku”.
    Czas gdy wiekszośc jazd zaczęła sprawiac frajdę.
    Co się zmieniło?
    Na pewno Holda wydoroślała, bądz co bądz rocznikowo ma baba 8 lat.
    Na pewno zrobiłysmy krok w przód jesli chodzi o jazdy.
    Zrozumiałam ze paradoksalnie jak sobie odpuscimy czasem efekty przychodzą duzo szybciej niż jak się o nie człowiek zabija.
    Jesli chodzi o porozumienie z rudą to tez jest bardzo dobrze – na to akurat nigdy narzekac nie mogłam. Za mało tylko jej wewnętrznej ciekawości. Trochę klikamy. Trochę parellizujemy.

    Ogolnie mimo kilku negatywnych zdarzen przez miniony rok jak chociazby moj horror z ogierkiem i gips to rok bardzo udany.
    Jaki chcialabym by był kolejny?
    Tak bym potrafila się jeszcze bardziej cieszyc z małych krokow z koniem
    Chcialałbym być jeszcze bardziej opanowana jak jezdzę – choć i tak jest super hiper
    Chcialabym pojechać na L1
    Więcej nie chcę, tyle mi wystarczy jak sie ziści a reszta sama przyjdzie.

    Wrzucam filmik rocznicowy
    Ze zdjęciami tylko z tego roku, całkiem miły i z muzyczką.

    Jak zwykle super sympatycznie, miło, ciepło na duszy choc wiatr hulał niemiłosiernie.
    Wrzucam zdjątka z moich „ferii”

    my.jpg
    baby na plotkach a konik na sznurku – czyli Danusia z Szogunem i ja

    86e8f4dc328219bd.jpg
    Szogi babuuuu czyli Szogun w wersji mega power

    linka.jpg4d10e042564d43f3.jpg
    Major przesliczny zimnokrwisty ogier

    hrabinaskok.jpg
    Pani Hrabini czyli szetland w wersji skoczek

    lon380owanie.jpgi w wersji zbuntowany anioł
    2e966aa68c7e1171.jpg1ba7416c0947d6ec.jpg23513918ff7eec01.jpg
    Arek na Komańczy

    Ja na Komańczy

    Zdjęcia autorstwa Karolas
    13styczen.jpg Koko i Alvika z moim balonikiem:D
    13styczen2.jpg
    transparent powitalny specjalnie dla mnie od dziewuszek sopockich
    13styczen3.jpg
    i częsc brygady na zbiorowce
    czyli Karolina, ja i Karol, Bunia, Lena, Arek , Martynka i Danusia.

    Zdjecie ze strony Skj
    019.jpg9fb31ec074434975.jpg
    ja i Danusia, w tle Arek i Karolas

    bb0c370b424a4810.jpg

    Z Koko – czyli nasza kochana kadrowiczka WKKW
    d25b389bed46b2f3.jpg61075e311bd6f232.jpgc3e6f23a4e1a9d03.jpg589e439881e379f2.jpg5c6733bcb3f93a24.jpg
    ktora poszła stępować – na zdjęciu by Karolas
    13styczen5.jpg

    Madryt – czyli 19latek po WKKW w swietnej formie
    chodzący aktualnie Nki
    ae994c5100ebae28.jpge2bf89929bb261ea.jpg16701d6f721bbd2c.jpg

    Dziękuję wszystkim dzięki ktorym ten tydzien nad morzem był taki fajny i tym którzy doglądali mojego kopytnego na miejscu.
    A co u niej?
    Wszystko w porządalu, juz obtarcie zarasta, po powrocie lonzowalismy by powolutku wrociła do rytmu. O dziwo zachowywala sie jakby nie miala przerwy, bez odpałów i cudow. W ogole ostatnio dochodze do wniosku ze zrobił sie z niej kawał baby i bardzo cieszy moje oko.

    9a2126b8932683d1.jpgc080b332573db7f9.jpg781fd23f9952a99d.jpgf041a0b7247ce841.jpg792d6a0bb90e97d4.jpg8788db78e58c3ff1.jpg9edd588fa18d5035.jpg

    Po długim zastanawianiu sie jakie chce ogłowie dla Holdy zdecydowałam sie na robotę rymarza z Ursusa, a porownując je w dotyku z wielkimi firmowkami utwierdzam sie ze to zdecydowanie lepszy wybor.
    Na zdjęciach jeszcze przed zakonserwowaniem, tak więc nie jest idealnie dopasowane.

    5c5ee79c3fad3f4c.jpg64d51f6288629b7c.jpgbc3debf6c05e04f3.jpg

    Dzis juz zabieramy się do jazdy, zobaczymy jak bedzie, a lada dzien kolejna juz 3 rocznica, odkąd jestesmy razem.

    Wszystkim wokoł zycze by ich z domow nie powywiewało a bezhalowcom oby wiatr jak najszybciej zmalał.

    Sprzedaję swoje
    siodło wszechstronne o profilu skokowym Jorge Canaves – swego czasu marka promowana przez Kubiaka
    Siodło 18”, dosc szerokie, na konie wykłębione, o szerszych łopatkach
    w stanie bardzi dobrym, mało jezdzone przeze mnie odkąd mam ujezdzeniowkę prawie wcale…
    Budową poduszek przypomina Green Stara Prestige, nie jest ortopedyczne, nie ma klockow z tyłu
    nowe kosztuje ponad 800 euro
    ja chce za nie 1200 zł ale mozemy w razie czego probowac sie potargowac
    siodło sprzedaję bez osprzętu ale mozemy się dogadac – mogę pusliska dorzucic
    5bfedc17f34b1a13.jpgbcfe5f9d54e44c1f.jpg1ae2b565912dbf5b.jpg9f0b64595437330f.jpg35cebdf5d62bc881.jpgd778b8785186b884.jpgfd33357ea6a2dd6f.jpge30d0d62351e82f7.jpga928ac4f5e801fca.jpgc90ef545910ac849.jpg5640163acdcd7064.jpgb6849f9d7e4286d9.jpg5d02c501eac724bd.jpg

    W Białymstoku mogę się umówic na przymiarkę, siodło do zdjęc nie było „picowane”, smarowane i nabłyszczane.
    Kontakt na maila misha9@wp.pl
    lub na komorkę

    Przez tydzien gg nie bedzie w uzyciu bo mam ferie;]

    Pozdrowionka


    • RSS