konisiefajowe blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 4.2006

    Poniewaz jestem molestowana o nową notkę napisze ja po prostu w czesciach. Na razie brakuje mi po prostu fotek z wycieczki ale mam kilka wiec wstawie.

    Wycieczka byla nader udana, troszke posmigalismy i ogolnie bylo bardzo konikowo.
    Mimo ze wyjazd tak naprawde w „ciemno” do ludzi z neta, okazało sie to najlepszym posunieciem ostatnich dni;]
    Nie zjedli mnie, nie sprzedali na organy a okazali sie bardzo cieplymi i fajnymi ludzmi. Wiec w tym miejscu jeszcze raz dziekuje im slicznie za super goscinę i za to ze nie dali poznac ze ich zameczylam;]

    ZmianarozmiaruDSCF3682.jpg ja na Ramzesie i Arek na Euracie
    linka4.jpglinka1.jpgLINKA.jpglinkaaru.jpgdebbie.jpg tu Danusia na Wawelu;]

    Moich zdjęc „Wawelowych” niestety brak;]

    Troche tez jezdzilismy do innej stajni, gdzie Danusia ma swojego młodego łogra;]
    Ktory po prostu mnie powala tym jaki jest duzy jak na soj wiek;]
    b0e537dc.jpgj038pxrhdx4iolhn.jpg

    w tej stajni byla jeszcze super kucka vel Hrabina;]
    kyvv10xhe8o3wb4o.jpgbkuasnauxz3esqvp.jpg8febcxzaon5nuqce.jpg

    Byłysmy tez na super sesji z Iwona Guzowską promującej akcję bransoletkową. Bylo po prostu super, ujeła nas tym ze jest bardzo miła i sympatyczna:D
    IMG_3929.jpgIMG_3886.jpgIMG_3879.jpg
    Wracajac juz do samej akcji bransoletkowej, to jesli chodzi o Białystok – bransoletki SA W SKLEPIE KNIEJA!!!! Po 10 zł!!! Całe 10 zł idzie na konie, nikt po drodze na tym nie zarabia, wiec zapraszam do zakupu!!!
    W majowych konskich gazetach pojdzie reklama akcji, takze powazna sprawa.
    I ciesze sie bardzo ze wypaliło, choc m.in. przez to troche brak czasu mi na blog, bo jednak zorganizowanie by byly w całej Polsce pochlania czas i energie;]

    Jesli chodzi o Holdziastą – mam fajne zdjątka autorstwa Kamili od Kondora co wyprawia na padoku;]wielkie dzieki!!!

    skzg2dq7bb5dnqe7.jpglwki9zk7kpsgp28u.jpgzz16binv0yuc54rh.jpgoxcevd5xs01a9bsq.jpg

    Po przyjezdzie w sumie chyba raz czy dwa pojezdzilam, teraz konina tylko na lonzy łazi bo jest obtarta i niestety musi sie zagoic. Wiec sobie ostatnio skorzystalam i wsiadlam na oklep.
    Niestety w klusie frajda na takim koscistym kłębie srednia;]
    wb85npf6e6eelwbq.jpgutzlh9u8lefcr8aw.jpgklawhord5z8zlhoz.jpg

    Wczoraj rude miało salon pięknosci – zostało przez Gosie przerwane i zaplecione – wielkie buziaki;]
    Odkłakowane i odkurzone ku niezadowoleniu rudej odkurzaczem. Wiec laska wyglądała cud miod, a my mielismy buzie pełne rudych kudłow.
    Oczywiscie zdjęc brak. Tak jak i zdjęc rudej w nowym ogłowiu i kantarze… no coz skleroza nie boli…

    Notka długa a i tak bardzo skrotowo pisana;]
    jak bede miala reszte zdjec bedzie czesc kolejna!!!

    W koncu i ja poczulam wiosne. Dzis rano po 7 bylam w lesie z psem, było bosko, potem zaszalalam i umylam okna w całym domu – wiec domyslam sie ze wiosna przyszła bo energia mnie roznosi.

    Ostatnio juz jakos sie udalo ze kobylka troche wiecej działała, najpierw na lonzy, potem pod siodłem.
    Ogolnie wiadomo ze lekka beznadzieja z podłozem jest bo po prostu jest mokro, błotko a to powoduje ze tez srednia frajda smigac. Za to królują oficerki gumowe i kalosze;]
    Jednak jazdy dosc udane były, tylko ze zakwasy były bo jednak człowiek ostatnio wiecej sie obijał niz cos robił.

    Konie ostatnio tez nie oszczedzają swoich opiekunow i dzien w dzien praktycznie wyglądają tak…
    q4gyp01ywujh9qn4.jpgavkvhxij3b1z83du.jpg
    Swinki Holdy nie udało mi sie wtedy złapac z aparatem, ale po raz pierwszy bylam dumna bo były brudniejsze konie niz ona…

    Jazda sobotnia była super, niedzielna taka sobie bo konik byl nakrecony za mocno.
    h1hu038490kbu3ko.jpg14j2d2y67k6pioai.jpgs81a3zo0yshq2y1f.jpgp8h0tg3ytx3v4s4h.jpglhrj9sxvurlzsv9j.jpgqiltniryt46hg4ja.jpg6snrdgp9qt5svbpk.jpg9546dschv2tfj65v.jpg

    W weekend pomeczylam tez swoją chrzesniaczke – Kanaste. Poczyscilam, umyłam zadek. Fajnie sie czysci takie małe bobo, jak dla mnie obcowanie z takim maluszkiem to super frajda.

    Z innych spraw to ciesze sie bo w koncu po wielu peturbacjach udało mi sie przy pomocy dobrych dusz wyprodukowac bransoletki silikonowe , z ktorych dochod bedzie przeznaczony na schronisko dla koni;]Akcja jest ogolnopolska, tak więc wielka rzecz!!!
    Na bransoletce jest napis „koń” w roznych językach.
    Bransoletki bedą po 10 zł, w gazetach konskich bedzie reklama tego „gadzetu” poparta znanymi buziami wspierającymi akcję. Mi w udziale przypadło spotkanie z Iwoną Guzowską ktora chce wesprzec akcję.
    Takze mam nadzieje ze wszystko fajnie sie ułozy i uda. Będą tez dostępne w sklepach jezdzieckich więc dam znac co i jak jak juz bedą w sklepach.
    Jesli zas chodzi o te osoby ktore juz dawno zamowiły i zapłaciły, dam znac jak je bedzie mozna odebrac.
    vskban3uyr3n3bgu.jpgbenkpqqqzeaogbdz.jpg

    W czwartek jade nad morze na tydzien, bede smigac na innych konikach, intergrowac sie z nowymi znajomymi i po powrocie sie odezwe, i zdam relacje rowniez ze spotkania z gwiazdą boksu, z ktora mam sie spotkac w Gdyni.

    Pozdrawiam gorąco i wiosennie i zycze tyle energii ile mam dzisiaj;]


    • RSS