konisiefajowe blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 8.2004

    No więc dawno notki nie bylo bo w sumie zabiegana bylam mocno.
    Ale po kolei:
    Mialam fajny teren z Holdzią i Olą od Cepry – zgubilyśmy droge i dojechalysmy az do Supraśla, Ruda nieco mnie poniosła ale fajnie było:) Potem kolejnego dnia bylam z Karolem w terenie – on na rudej, a ja na Narysiu – i wspaniale bylo choć zaatakowały nas żercze komary. Potem były 3 dni konia:)

    W tzw miedzyczasie zajmowalismu sie szukaniem samochodu jezdzacego i niedrogiego. A to nie lada wyzwanie….
    Bo juz dosc jezdzenia PKS em codziennie na konie. Także bedzie wygodniej i szybciej. Bo jednak codziennie najpierw telepac sie pol godziny 24 a potem poł godziny PKS w jedna strone to cholera bierze…..
    Nowy samochod nie jest rewelacyjny ale sie mozna nim turlac i to najwazniejsze!!!!!
    47_A.jpg47_C.jpg
    A tu kilka zaległych fot z Janowa

    Zabawa z wiadrem
    janow1.jpg

    Maluchi
    janow2.jpg

    Perun – taki fajny łogr że dałąm mu sie nawet ugryźć:D
    janow3.jpg

    Wczoraj pózno wieczorem wróciłam z Janowa, w sumie z Nela nie jestesmy zadowolone z tego wyjazdu…. Organizacyjnie zajebisty burdel, przyjechałysmy i nie było stajni dla Saluta… Pominę fakt, że na drugi dzien mimo tego ze ludzie zapłacili za boksy, konie prywatne stały w boksach bez dachu a lało jak cholera… No i konie kaszlą teraz, ale organizatorzy w dupie mieli:( Na szczescie Salut stał w innej stajni!!!!
    Co do czempionatu – wyniki wielkim zaskoczeniem, ale nie bede sie o tym rozpisywac bo zawiłe to nieco. Aukcja fajna całkiem była – najdroższy kon kosztowal 300 tys euro!!!!
    Był tez pokaz dzygitówki, powozenia, i polowania z chartami.
    Kupiłam Holdzi super welurowy czaprak i nareszcie rózowy uwiąz!!!!
    Zdjęc mało mam, wrzucę jak Bris z wakacji wróci!!!

    No wiec mieszkam u mamy i ma bardzo ograniczony dostęp do neta bo tu modem, a co za tym idzie nie chce by znow kosmiczny rachunek mamie przyszedl.
    U mnie w sumie nic ciekawegoi, i fajnego. Zmarła Karola babcia więc nastrój tez nie teges….
    Kupiłam Holdzie nową uzdeczkę z USG bo się strasznie na pyszczku obtarła od swojej. Niezbyt mnie w sumie cieszy ten zakup, bo nie planowalam wywalic na ogłowie ponad 420 zł, ale to było najtansze z podszyciem tego typu….
    Mam tez sztylbety na reszcie i juz nie muszę jezdzic w swoich Martensach, co kiedys nawet kurczaczkowo żołte były.
    Zwierzątka wszystkie maja się dobrze, choc strasznie do freciszonków moich tęsknię:(
    Prócz tego, to obcięłam warkoczyki i juz mam swoje włosy króciutkie:] Bo już znowu zaczełu się dredowac i w sumie nie mialam wyboru.
    Pod koniec tego tygodnia co idzie jadę z Nelą do Janowa na pokaz z Salutem, a we wtorek mam urodziny (bede jeszcze starsza:/)
    Sprzedałam komórkę i mam nadzieje ze dzisiaj juz bede miala nową – od kolegi, bo na razie chodzę z taką starą cegłą i wkurza mnie to….
    Ot i tyle, mało pozytywnie, bo jakoś nastroju mi brak…..
    P1010001s.jpg

    Zdecydowałam się na zmianę szablonu, bo doszłam do wniosku, że powinien bardziej byc „ogólnozwierzątkowy” a nie konikowy.
    No i padło na Emily the Strange. Myślę że wyszedł Brisie naprawdę zajebiscie, no i fajne kolorki!!!!! Thx z tego miejsca jeszcze raz.
    W sumie jest 8 rano, zaraz jadę do stajni, tylko miesieczny bedę musiałą kupic.
    Ogólnie perspektywa tego miesiąca dobija mnie lekko, bo mama jak zwykle jedzie do taty, a co za tym idzie ktoś czyli ja albo Karol musi pilnowac psa w centrum, czyli mieszkac tam. A druga osoba musi doglądać zwierzyńca na wiosce u nas:(
    No i to czego nie lubię najbardziej, to to ze mamy już 4 rok z rzedu nie ma na moich urodzinkach, bo zawsze wyjezdza:(
    No i tam u mamy nie ma netu, wiec jakieś 3 tygodnie pewnie będę odcięta…. W sumie będę wpadac (bo pewnie ja u mamy będę, choc jeszcze nie zdecydowalismy).
    Moje zajebiste zwierzęta czyli dwie frety własnie roznoszą mi sypialnie, ja powoli sie ubieram i do Holdzika!!!
    Dodałam parę wg mnie fajnych linków więc zapraszam!!!
    petiteblythewesternstable.jpg
    Niezly potworek co?? koszmarne laleczki hy hy


    • RSS